Menü Bezárás

A fejlesztés célja az Ausztriai és a Szlovén piacra lépés elősegítése, valamint a hazai piac magasabb szintű kiszolgálása. Ezen célkitűzéseinkhez korszerű, a kereskedelmet és gyártást segítő programokra, hardverekre, az egységes megjelenést biztosító marketing eszközökre lesz szükségünk. Mindezen rendszerek mellett szükségesnek tartjuk a szervezet felkészítését, továbbá az e-kereskedelem illetve integrált vállalatirányítási rendszerek meglétét.

A Fenster Technik Seifert Kft jelen fejlesztés révén megvalósítja a beszállítók-vevők-belső munkacsoportok közötti integrált többoldalú kapcsolatot. Ezen 3-as partnerségi megállapodás tulajdonképpen több szervezet közötti szinergia, amely összekapcsolja a vállalatok ügyviteli, értékesítési vagy belső folyamatait. A kapcsolat integrálja a vállalatok anyagi, nem anyagi erőforrásait, továbbá személyes kötődések alakulnak ki. Az integráció révén a vállalatok képesek olyan feladatok, projektek megvalósítására, amikre önmagukban képtelenek lettek volna, vagy nagyon munka és időigényes lenne.

Az integráló szerepet a folyamatok és az információs rendszerek veszik át. A távolság térben és időben lecsökken, felgyorsulnak azok a képesség mint rugalmasság, gyorsaság, core competence, innováció.

•  Munkacsoportokra való hatása: 
A groupware alkalmazások használatának egyre nagyobb jelentőségű lesz azon vállalatok életében, akik növelni szeretnék versenyképességüket és maximálisan ki szeretnék használni a vállalaton belül dolgozó csoportok teljesítményét. Az intranet egy magántulajdonban lévő információs hálózat, amelybe csak meghatározott engedéllyel lehet belépni. A külső hálózatra beléphetnek az ügyfelek és beszállítók egyaránt. A külső és belső intranetes hálózat kiépítésére és alkalmazhatóságára a Fenster Technik Seifert Kft-nél fog sor kerülni.

•  Hatás az egyénre: 
A hálózat segítségével az egyén hatékonyabban tudja ellátni az egyes munkafolyamatokat. Nagy mennyiségű információ áll rendelkezésére és szorosabb kapcsolatot tud kialakítani az információs rendszerrel.

Az elektronikus kereskedelemnek sajátos fajtája, amikor az eladó és a vevő és a beszállító számítógépei kommunikálnak egymással, adatok küldése segítségével továbbá kommunikál a cég munkatársaival és konkrét munka folyamatokat oszt ki. Ezáltal hatékonyabban fogjuk tudni kihasználni a cég erőforrásati. A rendszer előnyei ott jelentkeznek leginkább, ahol stabil üzleti felek nagy mennyiségű információt áramoltatnak egymás között. Alkalmazásával javul a kiszolgálási színvonal, az információ felgyorsul, a dokumentumkezelés hibái lecsökkenek. A vállalatok integrált működését elősegíti. A vállalatirányítási rendszer összekapcsolása egy döntéshozatali rendszerrel, további eredményekhez vezet. Ilyen gyakorlati alkalmazhatósága a készletfeltöltési rendszerek előkészítése. A rendszer automatikusan figyeli a készletet és meghatározott szint elérése esetén eljuttatja a megrendeléseket a szállítókhoz, ezáltal csökkentettük az emberi erőforrás felhasználását és ezáltal növelhetjük  teljesítményünket.  A Fenster Technik Seifert Kft vezetőinek lehetősége nyílik a központi beszerzési rendszerre betekinteni, egyes termékek milyen forgási sebességgel mozognak. Ebből következtetve a Fenster Technik Seifert Kft
beszerzése azonnal indítani tudja a beszerzéseket és ezáltal a vevőknek mindig folyamatos termékellátottságot tud biztosítani.   A rendszer egyik legfőbb előnye, hogy a digitális aláírás hitelessége elfogadott, ezáltal a folyamatok gyorsasága növelhető.

A megvalósuló fejlesztés eredményeképpen a beszállítókkal és vevőkkel közös arculati elemeket alakítunk ki, a közös portálfelületen az együttműködő partnerek szerepelni fognak illetve új beszállító illetve új vevő esetén rendszerbe való csatlakozásra lehetőség lesz.